Střední umělecká škola v Liberci s.r.o. je výtvarnou školou se zaměřením na grafický design, počítačovou grafiku, design a webdesign a multimediální tvorbu. Absolventi najdou široké uplatnění v grafických studiích, reklamních agenturách, tiskárnách, v TV nebo ve své firmě.

  • Den studenta je interaktivní hudební video, které vzniklo jako maturitní projekt Petra Vojtěcha. Podstatou celé hry je propagace Střední umělecké školy, jen lehce netradičním způsobem. Patrný je určitě pokus o vtip či nějakou stylizaci, ať už v grafice nebo zvolených scénách a animacích.

    Jelikož video vyžaduje interakci, dá se mluvit o hře, a jako žánr bych specifikoval nejspíše adventuru. Bohužel celková stopáž nedosahuje závratné délky, což je způsobeno limitovanou dobou vývoje, přesněji nějakých 8 dní. Na druhou stranu, Den studenta má několik nekonečných sekvencí, a pokud by se vám líbila hudba, třeba se na chvíli zastavíte.

    Grafika se nese v duchu klasicky českých slepovaných obrázků, kdy kombinuje nafocené bitmapy s primitivní vektorovou grafikou. Veliká inspirace, co se týče celého pojetí projektu, byla jednoznačně ve hře Osada od Amanita design.

    Sdílejte tuto hru s přáteli
    Pokud vás projekt zaujal, pomozte mi tím, že klepnete na 'To se mi líbí' pod videem nebo ho jednoduše sdílejte na Twitteru.

  • Hra vyžaduje určitou interakci, v praxi to vypadá tak, že vždy probíhá nějaká animace, která se v určité chvíli zastaví a je na hráči, aby někam klikl. Ve své podstatě se jedná o primitivní princip, ale jelikož by vám nemusel sednout a aktivní místa by se vám hledalo těžce, je tu tento návod, který vás provede celým videem.

    Kapitola 1 - Student vstává, zazvoní budík a hráč na něj klikne.
    Kapitola 2 - Studentovi ujíždí tramvaj, klepnutím na něj se chytí. Dále klepneme na babičku, která ho odstrčí.
    Kapitola 3 - Psi štěkají, klepnutím je odkopneme.
    Kapitola 4 - Učitelka poslouchá hudbu. Otevřeme okno, pustíme PC a projektor. Pokračujeme klepnutím na studenta.
    Kapitola 5 - Student se houpe, přiletí opice, na kterou klepneme.
    Kapitola 6 - Teče voda, klepnutím na kohoutek ji vypneme. Vyběhnou muzikanti, klepnutím vybraný nástroj pouštíme a vypínáme. Dále pokračujeme klepnutím na ventilaci.
    Kapitola 9 - Student jde spát, klepneme na vyjetý spínač.
  • Autorem projektu je Petr Vojtěch.
    O hudbu se postaral Jakub Miřejovský.

    V projektu se objevili následující studenti:
    Martin Louda
    Lukáš Ráček
    Petr Tomáš
    Tereza Zajíčková
    Natálie Rutová
    Šárka Kvapilová
    Lenka Plíhalová
    Kryštof Janda
    Honza Svoboda
    Michal Kocourek
    Nikola Šimanová